Turnéavslut i Linköping


2012-02-22

Nu hoppas jag att alla är nöjda, till och med Linköpingsborna. Det blir nämligen turnéavslutning just i Linköping.
Turnéplanen är därmed komplett och nu är det bara att börja teckna sin kalender.
Land och rike ska han åka och jag hoppas att ni med mig ska välkomna Kungen med öppna armar i varje stad så att vi gör denna sommar oförglömlig!

Håller på att börja planera min egen sommar lite smått. Ser ut som att en tågluff i Europa istället blir en inrikes-luff i Lasses fotspår. Om Mr Winnerbäck styr mitt liv? Ja.

Mer info om turnén samt turnéplan hittar du här

Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2012-02-23 19:55:20

"Filip"

Synd att jag är lite för ung för att få göra som jag vill, annars hade jag också åkt på hela turnén, ingen tvekan!


URL: http://filiplu.blogg.se/
Författare

| Skrivet den 2012-02-25 10:20:49

"LinusJ"

Riktigt häftigt! Vill också...



För mig blir det nog max fem, kanske sex, konserter om allt klaffar. Klart är iaf att vi ses på Siesta, i Helsingborg och i Linköping :)

Författare

| Skrivet den 2012-02-27 09:08:39

"EE"

Tyvärr blir det inte hela turnén för mig heller, även om jag är gammal nog att göra som jag vill.

Men jag ska nog få tillräckligt med Winnerbäck så jag blir nöjd:)


URL: http://enplatsdarjagkanvila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: