2003


2015-10-31

När vi blickar tillbaka. Jag var inte där, men jag borde ha varit det. Kalasturnén 2003, en utomhuskonsert i min hemstad. 

Brunnsparken, Örebro 17 juli 2003


Lars Winnerbäck: gitarr o sång
Josef Zackrisson: bas o sång
Johan Persson: bas, munspel o sång
Staffan Andersson: gitarr
Jens Back: keyboards, saxofon o sång
Norpan Eriksson: trummor
Idde Schultz: gitarr o sång
Anna Stadling: sång

Set list:
Hugger i sten
Elden
Jag vill gå hem med dig
Hum hum från Humlegården
Min älskling har ett hjärta av snö
Faller
Kom änglar
I Stockholm
Varje stad 
Dunkla rum
Åt samma håll
Solen i ögonen
Kom ihåg mig 
 
____
Frågan är vad "Varje stad" är för låt.
Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: