Mest skurkar om du frågar mig


2011-11-08

Nu när det är rätt lite som händer på Winnerbäck-fronten tipsar jag bloggens nytillkomna läsare om Turnédagboken som jag skrivit om tidigare.
Detta är alltså dagboken från turnén Bland skurkar, helgon och vanligt folk som Lasse var på sommaren -99 tillsammans med Johan Johansson, Stefan Sundström, Kjell Höglund och Karin Rehnberg.

Dagboken är rätt galen och väldigt underhållande. Ibland kan det se ut såhär:

Jag åt en rosa bulle.Jag sitter här mellan winnerbäck och rothstein och smälter denna rosa skapelse och blir samtidigt filmad.Men winnerbäck verkar fastna på filmen,filmen om mej och snart ska vi göra en vidjo.Jag ska göra winnerbäcks nya vidjo på hans bästa låt på nya plattan,den heter i stockholm.alla regissörer som universal har hyrt in kan packa ihop o torka sej för nu ska jag bli reegissör o vinna guldbaggar o göra fuckoof tecken.

Jag känner nu lasses muskulösa vad gnida sej mot mitt åderbråck

mvh

sundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: