Bland skurkar, helgon och vanligt folk


2011-05-24

Turnédagboken jag yrade om inatt är den Johan Johansson, Stefan Sundström, Kjell Höglund, Karin Rehnberg och allas vår egen Lasse skrev i under deras gemensamma sommarturné 1999: Bland skurkar, helgon och vanligt folk.

Detta är en riktig skatt från Internets begynnelse mina vänner! Det finns många, långa, mer eller mindre osammanhängande betraktelser från deras sommar på resande fot.
Däremot vill jag varna er innan ni börjar läsa detta, det är väldigt lätt att tappa uppfattning om tid och rum och helt uppslukas av läsandet i flera timmar. Don't blame me, thank me...








Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-05-26 21:04:44

"Anonym"

men var finns den dååå? det är ju snart sommar, har all tid i världen!

Författare

| Skrivet den 2011-05-27 09:03:26

"enplats"

Ordet "trunédagboken" är en länk, nu har jag markerat så att länkarna i inläggen syns bättre genom att dom är understrukna.



Trevlig läsning!


URL: http://enplatsdarjagkanvila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: