Det är visst nån som är tillbaka


2013-02-19

Bloggpaus. Jag kan inte säga att det var planerat, utan det bara blev så.
Sen vaknade Lasse till och nånstans där vaknade väl jag också.

Jag antar att det inte har undgått någon att LW om 186 dagar kommer att stå på scenen igen. Och som om inte det vore nog så kommer även Kent och Robyn stå på samma scen, samma dag!

Just nu handlar mitt liv mest om att fördriva tiden dessa 186 dagar.
Tills det är dags hade jag tänkt att ta tag i bloggandet igen.
Jag har visst varit saknad och det är trevligt att höra.
Hoppas att det känns lika bra för er med denna nystart!


Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2013-02-19 20:48:36

"Louise"

Härligt att "se" dig igen!!!
Jag har verkligen saknat din aktivitet här, vilket jag redan skrivit;)

Visst är det härligt att vi kommer få se Lasse igen, senast i augusti!!
Det kommer bli en riktigt bra konsertdag med tre grymma artister. Men det är ju framförallt för Lasse jag vill dit.

Jag hejjar på dig med bloggandet!!

Louise

Författare

| Skrivet den 2013-02-20 12:07:49

"elin"

bra!!! miss this!


URL: http://strand.blo.gg
Författare

| Skrivet den 2013-03-03 13:37:31

"emelie"

kolla vad jag hittade:)http://blogg.svt.se/psl/2012/12/19/tipsa-psl-vem-gor-basta-svenska-albumet-2013/ verkar lovande! en ny skiva i höst men det har väl vi alla hoppats på?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: