Början på slutet


2012-08-30

Jag är kanske den drömmaren från landet som Lasse sjunger om i Farväl Jupiter. När turnéplanen för sommaren blev officiell så bokade jag mentalt in 7-8 spelningar. Men verkligheten tenderade att bli en annan. Jag såg Lasse på Debaser en svettig fredagskväll i juni, sen blev det Peace & Love en onsdagskväll några veckor senare. Sen blev det, just det, inga fler spelningar. Jag kände mig nöjd helt enkelt. Med Lasses egna ord i öronen bestämde jag mig för att sikta in mig på avslutningen i Linköping. Den magnifika avslutningen. Det har känts långt bort men nu är snart dagen kommen. Känns som rätt beslut ändå när allt kommer omkring, det kan inte bli fel på lördag.
 
och vi får inte vänja oss
för då är allting förstört

Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2012-08-31 20:03:14

"elentrin"

åh! du kommer få en fantastisk kväll i Linköping!! så bra som Lasse var båda dagarna i sthlm kan imorgon inte bli annat än magnifikt! det skär i hjärtat att jag blev tvungen att sälja mina biljetter:-( ha en fantastisk kväll! jag ser fram emot dina ord efter konserten!

Svar: Fantastisk var ordet! Finns fler ord att beskriva kvällen, alla i superlativ! Kommer lite filmer och bilder så småningom.
EE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: