Antingen förstår man, eller så förstår man inte


2011-09-26

Jag har med avsikt varit ganska anonym på bloggen, av den enkla anledningen att jag har velat att Lasse ska vara i fokus. Inte särskilt många i min omgivning känner till att det är jag som skriver här och det har varit rätt skönt att man kan vara hur fanatisk och nördig man vill. Som sagt, en fristad för ett LW-fan.
Däremot har jag nu exponerat och blottat mitt allra innersta i svensk radio så jag ska väl inte hymla mer.

Det var jag som vann Svensktoppens tävling om Winnerbäck-vinylerna.

Även om det mesta är pinsamt i intervjun så är jag faktiskt stolt över att bli kallad Winnerbäck-konnässör.


Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-09-26 14:08:05

"karin"

GRATULERAR!

Författare

| Skrivet den 2011-09-27 22:02:51

"linnéa"

jag älskar dig.

haha, men typ, och grattis! :)


URL: http://www.youtube.com/user/twinflowerthunder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: