Recensioner


2011-09-20

Ikväll var det sista spelningen i Göteborg. En etapp på denna höstturné är således avklarad och det har börjat dyka upp en och annan recension på internet. Nedan har jag sammanställt några av dessa för er som är intresserade.
Sjävlklart mestadels fina ord och mycket handlar om oss. Fansen. Och vår kärlek. Ja, om det inte har framgått: vi älskar Lasse!

musicstage.se 16/9 Gustav Tyrell är inte helt nöjd, men jag tror han bara söker lite uppmärksamhet.
musicstage.se 17/9 Jenny Aro är desto nöjdare.
musicstage.se 18/9 Gästskribent Johan Sjögren är insatt och kunnig!
musicstage.se 19/9 Recension av en överväldigad Therese Alberoth.
svd.se "Winnerbäck glöder i det intima mötet"
expressen.se Några rader om premiären, låt för låt.
expressen.se Recension: "Naket och riktigt bra Lars Winnerbäck"
gp.se Recension av premiären: "Kärlek i luften"
nojesbladet-blogg Blogg av Larsson på Nöjesbladet: "Winnerbäck vinner igen"
aftonbladet "Winnerbäck får fans att -lyssna"

Hjälp mig gärna att fylla på listan. Jag uppdaterar allt eftersom...

Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-09-20 22:01:29

"Karin Sandgren"

Hej! Måste bara tacka dig för den här utmärkta bloggen, som jag är inne och kollar på då och då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: