Fyra nya låtar!


2011-09-17

Kom nyss hem, ligger i sängen med datorn i knät. Det ringer lite skönt i öronen och jag har fortfarande inte "landat". Inte ens efter tre och en halv timmes bilfärd. "Fyra nya låtar! Fyra nya låtar!" trallar jag för mig själv. Är glad att jag var där och fick uppleva detta. Är glad, glad, glad!

Jag vet att det finns många nyfikna där ute som inte hade förmånen att få uppleva denna kväll på Konserthuset i Göteborg. Därför tänkte jag att jag skulle publicera låtlistan redan ikväll. Imorgon smackar jag upp en film som ni kommer att älska samt lite andra reflektioner och tankar.

1. Vem som helst blues (NY!)
2. Faller
3. Över gränsen
4. Jag har väntat på ett regn
5. Min älskling har ett hjärta av snö
6. Stockholmskyss
7. Hjärter dams sista sång
8. Från kylan in i värmen
9. Hugger i sten
10. Ett slags liv (NY!)
11. Om du lämnade mig nu
12. Söndermarken
13. Hosianna (NY!)
14. Järnvägsspår
15. Kom ihåg mig

Extra:
16. Utkast till ett brev (NY!)
17. Jag får liksom ingen ordning

Extra:
18. Elegi
19. Elden

Speltid: ca 2 timmar


Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-09-17 11:11:40

"filip"

Så grymt att få se han! Såg han förra året här i Piteå på Piteå Dansar och Ler, tyvärr är ju alla biljetter till turnén slutsålda och det är lite för långt bort.. Hoppas han kommer längre upp snart!



Skulle vara en ära att vara fredagscover förresten, tack för din kommentar!


URL: http://filiplu.blogg.se/
Författare

| Skrivet den 2011-09-17 20:50:35

"Anonym"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: