Warm fuzzy feelin'


2011-06-09

En vän till mig är inte särskilt förtjust i LW och hans musik. Om jag ska vara helt ärlig så är det ganska många i min bekantskapskrets som inte insett Lasses storhet. Hur som. Denna ovannämnda vän ifrågasatte min idol varpå följande konversation startade.

JAG:
Men har du verkligen gett musiken en chans?

VÄNNEN:
Jag har hört honom på radio.

JAG:
Men du måste lyssna ordentligt, lyssna på texterna.

VÄNNEN:
Vadå, "först var'e kallt sen blev det varmt"?

JAG:
(SUCK) Från kylan in i värmen, men ja..


Ni förstår att jag gav upp. Antingen är man en Winnerbäcking eller en Utombäcking..

Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2012-08-25 13:00:24

"sanna"

sant!! mina vänner är likadana, de ser inte de stora i hans låtar! vet inte hur jag kan övertyga dem heller, jobbigt... haha!


URL: http://aaxelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: