Nån annan


2011-06-22

"Är det han? Det ÄR han!"
Detta var min första tanke när jag såg detta klipp. Sen har jag sett det om och om igen. Men jag ville vänta lite innan jag la upp det här på bloggen. Ville liksom suga på karamellen och ha det lite för mig själv först, för det var inte många som hade tittat på klippet då.
Såhär i efterhand känner jag mig väldigt sjävlisk. Har har ni det, ett magiskt klipp från 1 novemberg 1997, inspelat på festivalen "Raj Harder" i Köping. Ni ser vem det är... 


Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-06-27 22:36:22

"Anonym"

Gud vad galet. Galet! Tack!

Författare

| Skrivet den 2011-07-07 23:38:32

"kristina Nygren"

Underbart, tack snälla du som la upp det :))


URL: http://kickilinanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: