Johan Johansson


2011-06-14

På tal om Johan Johansson. Det var ju Johan som "upptäckte" Lasse. Såhär skriver JJ själv om första mötet:


"På hösten någon gång spelade Stefan och Apacherna på Skylten i Linköping. Lokala förband har jag sett hundratals av, men det här fångade mitt intresse. På scenen satt en väldigt begåvad rödhårig tonåring och trollband både publiken och mig. Jag var bara tvungen att presentera mig för att uttrycka min uppskattning och beundran. Han presenterade sig också, han hette Lasse Winnerbäck och var 17 år, och efter det mötet höll vi kontakt med varann och pratades vid ibland. Så småningom kom vi att ha bra mycker mer med varandra att göra."


 Johan sedd ur Winnerbäcks ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: