Sommarprat 2008


2011-07-19

Jag var ute på en såkallad power walk tidigare i förmiddags och i hörlurarna hade jag Lasses sommarprat från 2008. Måste jag säga att det blev en mysig promenad? Jag totalälskar sommarpratet, kan varenda ord utantill men finner det alltid lika underhållande. Lasse inleder med att säga att han är tråkig men jag tycker att de dryga femtio minuterna bevisar precis motsatsen. Har du inte hört det tidigare så är det hög tid nu!
Funkar inte direktlänken ovan kan du gå via SR:s hemsida.



_____
Lasse sommarpratade även år 2000. Detta klipp har jag dock inte tillgång till och det finns inte på SR heller. Har någon detta så maila mer än gärna till: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: