Lasse i Så mycket bättre?


2011-12-21

Mediaskygg eller bara privat? Lasses hållning till media är något som ständigt kommer upp. Det är även en fråga  som engagera oss fans. Utan att själv ta ställning så meddelar jag bara att Expressen har en omröstning där man kan rösta fram den artist som man helst vill se i tredje säsongen av Så mycket bättre
Lars Winnerbäck finns som ett alternativ...
Jag tror att det är många med mig som har lekt med tanken och för sitt inre sett ett Så mycket bättre med LW. Men ja, vad säger ni?


Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2011-12-22 02:12:15

"LinusJ"

Hmm, jag är kluven. Det hade varit kul att se de andra artisternas tolkningar, och kanske framförallt deras låtval. Hade de valt några kända låtar, typ Elegi eller Kom ihåg mig, eller hade de valt typ Vänner, Singel eller Lång väg hem? Spännande. Men samtidigt tror jag att Lasse sätter sin integritet högt, även om hans gard sänkts på senare tid. Har han modet och viljan att "öppet" gå ut och berätta om bakgrunden till Elegi och Jag fattar ingenting?

Författare

| Skrivet den 2011-12-22 16:24:45

"Filip"

Jag instämmer med talaren ovan. Jag tror att Lasse inte skulle vara sådär jättetaggad på att tolka andras låtar, men det skulle vara roligt att höra andras tolkningar. Bara hoppas på att ingen förstör dessa underbara verk, om så skulle bli fallet.



Har dock lite svårt att se honom i ett sånt program, men vem vet. Han är ju duktig på att chocka ibland!


URL: http://filiplu.blogg.se/
Författare

| Skrivet den 2011-12-22 21:28:32

"Hanna"

Njaa, jag vet inte riktigt. Visst hade det varit intressant och säkerligen oerhört fint att höra Lasse tolka andra och vice versa. Men med tanke på hur Lalehs tolkningar spelas, och nästan förstörs, på radion just nu blir jag lite rädd att samma sak ska hända för Lasse. Samtidigt känner jag att jag inte riktigt vill dela med mig av honom till Rix FM etc. Jag tycker verkligen om att han håller sig undan media, allt känns mer personligt och intimt på något sätt.



Men jag skulle ju helt klart och absolut sitta bänkad framför tv:n om han så skulle vara med!

Författare

| Skrivet den 2011-12-23 13:22:59

"M"

Håller med alla andra :) Skulle så klart vara kul att se honom i tv, men skulle ändå kännas fel om han var med i ett sånt program.

Författare

| Skrivet den 2011-12-25 19:42:51

"Jappe"

Vill vi dela med oss av Lasse dock?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: