TÄVLING!


2012-06-26

Den här tävlingen blir lite begränsad, den riktar sig till er som ska på Peace&Love. Själv har jag precis lagt sista handen vid packningen och sitter bara och väntar på att få åka iväg. Ni kan ju gissa om jag är taggad!
Jag tänkte att man säkert kommer springa på massa Lassefans där i Borlänge och det skulle vara roligt att få träffa er bloggläsare.
Tävlingen går således ut på att den som först kommer fram till mig och säger meningen: "Har du en plats där jag kan vila?" kommer att få en liten Lasse-relaterat sak.
 
För att ni ska känna igen mig, så här ser jag ut:
 
 
Jag kommer att jobba som funktionär i bar&grill Shangri-La så kom gärna dit och hälsa på!

Kommentarer
Författare

| Skrivet den 2012-06-26 23:30:01

"Filip"

Aha okej, det var ju synd. Lycko dig som åker till Borlänge!! Om jag har tid så kan jag ju gärna skriva en gästblogg om Skellefteå, om du inte har något emot det? Vi hörs :)


URL: http://filiplu.blogg.se
Författare

| Skrivet den 2012-06-26 23:57:45

"LinusJ"

Schysst, verkligen :P

Författare

| Skrivet den 2012-06-30 12:28:07

"BH"

Trevligt att få ett ansikte till den som gör en så bra blogg. Riktigt snygg är du också.

Författare

| Skrivet den 2012-07-20 19:48:38

"enmmatilda.blogg.se"

Åh, jag vill också träffa Lasse :(.

Svar: Hoppas att du får göra det en dag!
EE


URL: http://enmmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: